18 Mart 2010 Perşembe

Evim evim güzel evim



Melike - Batı' nın Günlüğü

5 yorum:

Hilal dedi ki...

bayıldım buna
tam olarak ne gibi fonksiyoları var anlatırsanız sevinirim
mesela bir fotoda içine top atıyor, başka ayrıntıları var mı?
sevgiler..

Mlke_Btkn dedi ki...

Başka bir ayrıntısı yok malesef :))
3 tane şekil yapmıştım, birinden topun geçebileceği, birisinden kutuları vardı,
kare ve dikdörtgen onların geçebileceği ;)
onların yerlerini bulup atıyordu mesela, içine kendi battaniyesini koymuştuk rahatlıkla girip oynuyordu kendince ;)

sevgiler..

Gamze dedi ki...

çok güzel olmuş eline sağlık arkadaşım:)))ben ahşaplarla sen kartonlarla sonumuz hayır olsun:)))

wetwetwet dedi ki...

ayy elinize sağlık çok güzel olmuş:) ben maalesef böyle şeyler yapamıyorum, vakitsizlik:( muji'den gideriyoruz oyuncaksızlık durumunu:)

Adsız dedi ki...

Watch VR Football in VR - VR Football - Videoslark.cc
This is a short video on VR football, a football simulator in VR that is available on the HTC Vive. Read the full youtube to mp3 convertor review and grab a demo!

Yorum Gönder

Bunu seven anneler